Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Promóciós Kislemez: Step to Me
Megjelenés: 1997. Július 28.

Brit Spice Girls popcsoport dala. A csoport tagjai Eliot Kennedy-vel írták, és az Absolute készítette. Ez a dal bekerült a Spice Girls második albumának, a Spiceworld japán kiadásába.

Háttér - A dalt eredetileg a csoport Spice debütáló albumához írták, de nem véglegesítették.
1997-ben a Pepsi egy egymillió font értékű „következő generáció” tévés kampányt indított az Egyesült Királyságban - az értékesítésösztönzési tevékenységek mellett folytatva, nevezetesen azt, amikor a fogyasztók húsz rózsaszínű gyűrűhúzót gyűjtöttek a promóciós Pepsi dobozokból, elküldték és megkapták az ingyenes Spice-t Lányok "Step to Me" CD-lemez - amely nem volt elérhető a High Street kiskereskedőiben. A gyűjtők egy ingyenes nyereményjátékban is részt vettek, hogy a Spice Girls első élő koncertjét Törökországban játssza, amelyet a Pepsi támogatott. A reklám és a promóció szerves részét képezte a Pepsi marketing stratégiájának, a televízió- és sajtóhirdetések, valamint a Pepsi Chart Show (amelyet az 5. csatornán vetítettek) mind kimondta, hogy a kislemez hallgatásának egyetlen módja a Pepsi megvásárlása. A kóla 92 millió promóciós csomagjának előállításával 600 000 CD-t váltottak be a promócióval. Közel 10 százalékos visszaváltási aránnyal a Pepsi az eddigi legnagyobb részvételt regisztrálta [4], és piaci részesedése a július 12-i 15,1% -ról augusztus 9-re 19,6% -ra emelkedett, ami több éve a legmagasabb.
A Spiceworld japán kiadásának verziója kissé eltérõ változatot tartalmaz, mint a 7 "Mix. A Mel B vidámabb rap-et csinál a 7" -es mixen, miközben több basszus kerül a Spiceworld verziójába.

CD1
STEP TO ME (7″ Mix)
STEP TO ME (Matthew’s Disco Steppin’ Mix)
STEP TO ME (Matthew’s Extra Spicey Dub)
STEP TO ME (Extended Mix)

Kislemez: Spice Up Your Life
Megjelenés: 1997. Október 13.
UK Helyezés: 01
UK Eladás: $ 1,096,800
Világszerte: $ 3,500,000

Egy angol lánycsoport, a Spice Girls dala a második stúdióalbumukról, a Spiceworld-ről (1997). A dalt Matt Rowe és Richard Stannard közreműködésével írta a dal, ugyanakkor, amikor a csoport 1997-es Spice World című filmjének jeleneteit forgatta, míg a produkciót utóbbi kettő kezelte. Ez egy dance-pop dal, latin ritmusok, például salsa és samba hatásával. A dal témája tükrözi a csoport vágyát, hogy "egy dalt írjon a világ számára", miközben a dalszövegeket táncorientáltnak és önreklámozó üzenetnek nevezték el.
Az album vezető kislemezeként 1997 októberében jelent meg, és kiterjedt világméretű promóciós kampányban részesült, amely televíziós műsorokban való megjelenést és díjátadókon tartott előadásokat tartalmazott. A dal vegyes kritikákat kapott a kritikusoktól, megosztó véleményeket szerezve produkciójáról és lírai tartalmáról. A langyos kritikai fogadtatás ellenére a dal kereskedelmi sikert aratott. A brit Singles Chart tetején debütált, ezzel a csoport az ötödik egymást követő első helyen állt az Egyesült Királyságban, és azóta a brit fonográfiai ipar (BPI) platinalemez minősítést kapott. Hasonlóan teljesített Európa és Óceánia többi részének zenei listáján, míg az Egyesült Államokban a dal nem teljesített olyan jól, mint korábbi kiadásaik, a Billboard Hot 100 18. helyén tetőzött.
A Marcus Nispel által rendezett kísérő videoklip futurisztikus környezetben mutatja be a csoportot, amelyet az 1982-es Blade Runner című film ihletett. A dal rendszeresen szerepel a setlistákon a csoport legtöbb koncertjén és bemutatóján, nevezetesen a 2012-es nyári olimpiai játékok londoni záróünnepségén.

Háttér - 1997 májusában a Spice Girls promóciós látogatáson vett részt a dél-franciaországi Cannes-i Filmfesztiválon, ahol bejelentették akkor készülő Spice World (1997) című filmjüket. A csoport júniusban kezdte el forgatni a film jeleneteit. Eközben a Virgin Records megkezdte az első marketing találkozókat a Spiceworld című második albumuk promóciós kampányához, amelyet 1997 novemberében kellett kiadni. Az albumhoz ekkor még nem írtak dalt, ezért a Spice Girls-nek az összes dalírást és felvételt egy időben kellett elvégezniük, amikor a filmet forgatták. Minden egyes forgatási nap között és a végén a csoport általában egyenesen egy Winnebago-ban létrehozott mobil felvételi stúdióba ment, amely a filmkészletek között követte őket. Menetrendjük fizikailag nehéz volt, logisztikai nehézségekkel [2], ahogy Melanie Brown önéletrajzában megjegyezte: "a két teljes munkaidőben végzett munka egyidejű elvégzése megtérült, és heteken belül pár héten belül kimerültség jelentkezett".
Az albumhoz a Spice Girls ugyanazokkal a dalszerző csapatokkal és producerekkel dolgozott együtt a debütáló stúdióalbumukban, a Spice-ban (1996). De a Spiceworld számok felvétele során a csoport annyira elfoglalt volt a forgatási ütemtervben, hogy zenei közreműködésük minősége rendszertelenebbé és darabosabbá vált. Andy Watkins, az Absolute produkciós duó, a "Ki gondolja, hogy van?" Társszerzői emlékeztek: "Szó szerint egész nap ott ülnénk, és gyakran nem is kapnánk őket." Eliot Kennedy, aki a csoporttal együtt írta a "Say You'll be There" című dalt, a Spiceworld néhány háttérzenéjén dolgozott, de úgy döntött, hogy nem kapcsolódik be az albumba, miután meghallgatta a többi csapatot a felvétel bonyodalmaival, menetrend.

Írás és felvétel - 1997 májusában a Spice Girls promóciós utat tett Észak-Amerikába második "Say You'll Be There" című kislemezének támogatására, amely magában foglalta az előadást az acapulcói Siempre en Domingo mexikói televíziós műsorban.  Emma Bunton szerint mexikói látogatásuk inspirálta a dal latin hangulatát. A dalt a Spice Girls írta, Richard "Biff" Stannard és Matt Rowe dalszerző csapattal. A Music Weeknek adott interjúban Stannard így kommentálta a dalra vonatkozó első ötleteiket: "Bollywood-filmekről beszéltünk, a színekről és arról, hogy a Spice Girls hogyan mutathassa be magát. Kérdés volt, hogyan tudnánk mindent egy dallal ellátni. ? " Rowe felidézte a" Spice Up Your Life "felvételi folyamatának kaotikus élményét: "Be volt foglalva, hogy bejönnek, hogy felvegyék a következő kislemezüket és megírják velünk. A Whitfield Street Studios-ban volt, és ott egy MTV-stáb volt, aki ezeket forgatta, ami volt. Nos, hogyan lehet ezt megtenni? Fél óra alatt nem írhatsz és rögzíthetsz dalt, miközben a forgatócsoport nézi."
A munkamenetet folyamatosan megszakították, a címkevezetők beléptek az épületbe, telefonáltak a csoportnak, vagy kidobták a dolgokat az ablakon. Végül, amikor a producerek elrendelték, hogy a forgatócsoport elhagyja a szobát, a csoportnak sikerült befejeznie a dalt. A hangfelvétel ugyanazon a napon fejeződött be, és az öt tag felváltás helyett bement a szigetelőfülkébe és együtt rögzítette a kórust. Brown megjegyezte, hogy emiatt a végső keverék "spontán és energiával teli" hangzású.

Spice Invaders - A "Spice Up Your Life" már készen állt és készen állt a kiadásra, de a B-oldalon semmi nem került rögzítésre; minden más elérhető dalt használtak a Spice-ban, és a csoportnak új számra volt szüksége a következő kislemezéhez. Foglalkozást tartottak Paul Wilsonnal és Andy Watkins-szal - a dalszövegírókkal és az Absolute néven ismert produkciós duóval -. A korlátozott idő és a Spice World forgatásának szűkös kreatív inspirációja miatt Virgin azt mondta az Absolute-nak, hogy készítsen bármit, ami tetszik nekik. A duó úgy hozta létre a "Spice Invaders" -t, hogy négy mikrofont helyezett el, és felszólította a csoportot, hogy beszéljen bármiről, amiről csak akarnak. A beszélgetést rögzítették, és ahogy Wilson később leírta, egy "borzalmas buborék" háttérsávot adtak a rögzített munkamenethez. Watkins és a mixmérnök Jeremy Wheatley az éjszaka folyamán befejezték a pályát. Vegyes véleményeket kapott a zenekritikusok részéről. Az NME-beli El Hunt a "10 legjobb Spice Girls dal" listáján a nyolcadik helyre helyezte, "egy pop-dal abszolút vonat-roncsként" jellemezve, "alulértékelt gyöngyszemnek" nevezte, és dicsérte Brown szállítását Jessie Thompson, a Evening Standard munkatársa megjegyezte, hogy a dal "mindent képvisel, amiért szerették". Éppen ellenkezőleg, Alexis Petridis, a The Guardian, a "Spice Invaders" -et a Spice Girls teljes katalógusának 2018-as rangsorának aljára helyezte, leírva, hogy "egy olyan csoport hangja, amely ekkor már bármit megúszhat"

- A Spice Girls soha nem árulta el, mennyibe került ennek a videónak a elkészítése, csak annyit mondtak, hogy ez a legdrágább az általuk készítettek közül. Bizonyára van, és tele van speciális effektekkel, extrákkal, számítógéppel készített városokkal ...
  - Spice up your life a saját videójuk, amelyet a Spice Girls legkevésbé szeret, szerintük "nagyon sötét"

CD1
SPICE UP YOUR LIFE (Stent Radio Mix)
SPICE UP YOUR LIFE (Morales Radio Mix)
SPICE UP YOUR LIFE (Stent Radio Instrumental)
SPICE INVADERS
CD2
SPICE UP YOUR LIFE (Stent Radio Mix)
SPICE UP YOUR LIFE (Morales Carnival Club Mix)
SPICE UP YOUR LIFE (Murk Cuba Libre Mix)

Videó

Promóciós Kislemez: Move Over más néven "Generation Next"
Megjelenés: 1997. November

Spice Girls angol lánycsoport dala második stúdióalbumukról, a Spiceworld-ről (1997). A dalt eredetileg Clifford Lane írta Mary Wood-tal, a PepsiCo "GeneratioNext" reklámkampányának csengőjeként, és 1997 januárjában megjelent televíziós hirdetésekben használták fel. Abbott Mead Vickers BBDO-n keresztül a Spice Girls korai szakaszában aláírási megállapodást írt alá a Pepsivel. 1997, amely egy exkluzív CD kislemez, tévéreklámok, dobozos és palackos promóció kiadásából és a csoport első élő koncertjeiből állt Törökországban.
A Spice Girls együtt írta Lane és Wooddal a "Move Over" új kiterjesztett verzióját, amelyet Matt Rowe és Richard Stannard készítettek. A verzió egy pop-rock hatású tánc-pop dal, amely tematikusan kapcsolódik a merchandising és a fogyasztás fogalmaihoz. A Spice Girls három televíziós hirdetést forgatott le a dal saját verziójával, majd később a Spiceworld dalaként is felvette, míg a Pepsi promóciós kislemezeként egy egysávos CD-t adott ki, amely a dalnak az isztambuli koncertek alatt élő előadását tartalmazta.
A "Move Over" bekerülése a Spiceworld dalába a zenekritikusok megosztó véleményét váltotta ki, míg maga a dal vegyes fogadtatást kapott produkciója és lírai tartalma miatt.

Írás és kiadás - 1997 januárjában a Pepsi a "GeneratioNext" szlogen keretében jelentette be új globális marketing kampányát, a "Pepsi Generation" reklámtéma folytatását. Az új szlogen célja az Egyesült Államokban használt különféle fogási kifejezések, például a "Semmi más nem egy Pepsi", és a nemzetközi piacokon használt, például a "Change the script" és a "Choice of a new generation". A Pepsi körülbelül négy perc kereskedelmi időt vásárolt a Super Bowl XXXI során, amely 1997. január 26-án történt. A reklám gyors tempójú volt, és fiatal bokszolók, pincérnők és szórakozásra vágyók szerepeltek. Brian Swette, a Pepsi ügyvezető alelnöke és marketing igazgatója a benne szereplő szereplőket "pozitívnak, irányítónak és a jövőre támaszkodó - az X generáció antitézisének" nevezte.
A hirdetések tartalmazzák a "Move Over" csengőt, amelyet Mary Wood és Clifford Lane írt a New York-i BBDO reklámügynökségtől. Wood a Billboard-nak adott interjúban megjegyezte, hogy a "Move Over" létrehozásának folyamata során sokkal fontosabb, hogy minden termékmegjelenítés előtt legyen egy "első dal"; megjegyezte: "Elkezdtük írni ezeket a horgokat -" következő fázis, következő hullám, következő őrület "-, hogy meghatározzuk, mit jelent ez a" Generation Next "ötlete, majd valahogy mentünk:" Ó, nem, a termék. Mi vissza kell mennünk, és meg kell szereznem a terméket. "" A dal szövege olyan zenei stílusokat csúfol el, mint a "rave, rap, punk, metal", arra szólítva fel a hallgatókat, hogy ne "csinálják át, mert vége", miközben magukévá teszik. a "következő oldal, következő szakasz, következő őrület, következő hullám".
A Spice Girls felvette a Pepsi számára készített reklámok saját verzióját. A dal teljes, szerkesztés nélküli, két perces, 46 másodperces változatát hivatalosan 1997. október 6-án mutatták be a spanyolországi Granadában tartott sajtótájékoztatón, a csoport második Spiceworld stúdióalbumának hatodik számaként, 1997. november 3-án jelenik meg. Az album Wood, Lane és a Spice Girls íróként, Richard "Biff" Stannard és Matt Rowe pedig a dal producereiként könyveli el a dal producereit. A "Move Over" később bekerült a csoport 2007-es Greatest Hits válogatáslemezének hatodik számaként.

Kislemez: Too Much
Megjelenés: 1997. December 15.
UK Helyezés: 01 (×2)
UK Eladás: $ 737,600
Világszerte: $ 1,500,000

Egy angol lánycsoport, a Spice Girls dala a második stúdióalbumukról, a Spiceworld-ről (1997). A csoport tagjai a producerekkel, Paul Wilsonnal és Andy Watkinsszel együtt írták a dalt - az abszolút néven ismert dalszerző és produkciós páros -, miközben a csoport a Spice World című filmjének jeleneteit forgatta.
A "Too Much" egy popballada, amely az R&B hatásait idézi. Gitárból, rézfúvósból és vonós hangszerből készült hangszereket tartalmaz, és felépítése a doo-wop lemezeket használja sablonként. A Howard Greenhalgh által rendezett klip minden Spice Girl-t bemutat a saját jelenetében, és különböző karaktereket játszik, saját film fantáziájuk ihlette. A dal vegyes kritikákat kapott a zenekritikusok részéről, sokan közülük kritizálták az R & B-vel átitatott produkciót.
Az album második kislemezeként 1997. december 15-én jelent meg, és két hétig az Egyesült Királyság Singles-listájának első helyén állt, ezzel a csoport második egymást követő karácsonyi első kislemezévé és hatodik egymást követő toplistájukká vált, ami első felvonássá tette őket. hat kislemez eléri az első helyet az Egyesült Királyságban. Nemzetközileg mérsékelten sikeres volt, a listán a legtöbb 20 között tetőzött. Az Egyesült Államokban a "Too Much" jobban teljesített, mint elődje, a "Spice Up Your Life", a Billboard Hot 100-on a kilencedik helyen végzett, és ezzel a csoport negyedik és utolsó top 10-es kislemeze lett a listán.

Írás és felvétel - A "Too Much" fogalmát főként Geri Halliwell írta, miközben a csoport a Spiceworld filmet forgatta a rajongók és a média által ostromolt zárt díszletben, a londoni Docklands-ben. Mialatt Halliwell elhagyta a díszletet, egy autó hátsó ülésén ülve, egy füzetbe kezdett firkálni néhány sort arról, hogy "love being blind and how words that appear deep may be meaningless". A többi tag ezután segített a dal elkészítésében. Halliwell, egy olyan póló ihlette, amelyen a "What part of no don't you understand?" Felirat olvasható, Melanie Chisholmmal írta a dal középső nyolcát Paul Wilsonban és Andy Watkins - az abszolút néven ismert dalszerző és produkciós páros. - Stúdió a londoni Richmondban. Wilson megjegyzést fűzött a dalhoz: Geri bejött és énekelt: - Too much of something/Da-da-da-da-da... Rendben. RENDBEN. Megkaptad? - Elkezdtünk dolgozni rajta, és valamilyen doo-wop vokális dolgot akartunk csinálni. Tehát megépítettük ezt a háttérsávot, majd egyre több lány kezdett bejönni - ez nagyon jó nap volt -, és fokozatosan elkezdték adni a kis darabjaikat.
bszolút strukturálta a dalt sablonként doo-wop rekordok felhasználásával. A formátum az volt, hogy Emma Bunton énekelte a felső részt, Melanie Brown, Victoria Beckham és Halliwell énekelte az alsó és a középső részt, Chisholm pedig hozzáadta az ad-lib-eket. A dalt egy lakókocsiban vették fel a súlyos testi sértés közepén. Wilson és Watkins szorgalmasan dolgoztak rajta, a csoport bármely tagjával elérhető volt a forgatási helyszínen az adott pillanatban. Jelentős mennyiségű produkcióra volt szükség utólag, mielőtt a pálya elérte a végleges formáját.

- Ez az első videó, amelyben a lányok még egyetlen képkockában sem jelennek meg együtt, ezért pletykálták, hogy rossz viszonyban vannak egymással, és már nem akarnak együtt kimenni. Később kiderült, hogy ez valótlan.
- A videónak van egy másik változata, amely a "Spiceworld" film képeit tartalmazza, mivel a "Too Much" a film központi témája.

CD1
TOO MUCH (radio edit)
OUTER SPACE GIRLS
TOO MUCH (Soulshock & Karlin Remix)
CD2
TOO MUCH (radio edit)
TOO MUCH (orchestral version)
WALK OF LIFE

Videó

Kislemez: Stop
Megjelenés: 1998. Március 9.
UK Helyezés: 02
UK Eladás: $ 638,000
Világszerte: $ 1,100,000

Egy angol lánycsoport, a Spice Girls dala a második stúdióalbumukról, a Spiceworld-ről (1997). A csoport a Spice World című film forgatásakor a dal producereivel, Paul Wilsonnal és Andy Watkinsszel együtt írta az Absolute produkciós duót.
A "Stop" egy tánc-pop dal, amely a Motown és a kék szemű lélek hatásait hordozza, és gitárral és rézfúvóval rendelkezik. A dalszövegek arról szólnak, hogy a csoport elkeseredett, mivel vezetőségük túlterhelte őket. A James Brown által rendezett és Írországban forgatott videoklipben az ötvenes évek munkásosztályának utcai Spice Girls játékai játszanak fiatal lányokkal. A dal leginkább pozitív kritikákat kapott Motown hatásaival és produkciójával kapcsolatban. A Spice Girls számos Stop koncertet adott elő Európában és Észak-Amerikában, beleértve a három turnét is.
Az album harmadik kislemezeként 1998 márciusában jelent meg, és a második helyen végzett az Egyesült Királyság Singles-listáján a Run-D.M.C "It Like That" mögött. vs Jason Nevins, a Spice Girls sorozat első számú kislemez-sorozatának hatosaként történő befejezése, és az eredeti hivatali idejük alatt a csoport egyetlen kislemeze lett, amely nem érte el az első helyet az említett listán. Nemzetközileg mérsékelten sikeres volt, a listán a legtöbb 20 között tetőzött. Az Egyesült Államokban a "Stop" a Billboard Hot 100 16. helyén tetőzött, ezzel a csoport a hatodik egymást követő top 20-as listára került. Ez volt a csoport utolsó kislemeze Geri Halliwell 1998 májusi távozása előtt, bár nem ez volt az utolsó kislemez, amely tartalmazza énekét.

- A videót 1998 január elején forgatták Írországban, ahol néhány lány a karácsonyi ünnepeket töltötte.
- Egy másik meglehetősen drága videó, amelynek elkészítése körülbelül 300 000 euróba került. Az összes menetíró készülék elköltöztetése abba a kisvárosba nem volt könnyű (vagy olcsó) feladat.
- Victoria ezzel a klippel bemutatta vadonatúj frizuráját, amely végül "Victoria márkává" vált.

CD1
STOP
SOMETHING KINDA FUNNY (Live in Istanbul)
MAMA (Live in Istanbul)
LOVE THING (Live in Istanbul)
CD2
STOP
AIN'T NO STOPPIN' US NOW (featuring Luther Vandross)
STOP (Morales Remix)
STOP (Stretch ‘N’ Vern’s Rock & Roll Mix)

Videó

Kislemez: Viva Forever
Megjelenés: 1998. Július 20.
UK Helyezés: 01 (×2)
UK Eladás: $ 786,700
Világszerte: $ 1,500,000

Egy angol lánycsoport, a Spice Girls dala a második stúdióalbumukról, a Spiceworld-ről (1997). A dalt Matt Rowe és Richard Stannard közreműködésével a csoport írta, míg a produkciót utóbbi kettő kezelte. Spanyol stílusú elemekkel ellátott popballada. A dal témája egy nyári romantikáról szól egy nyaralás alatt, míg a szöveg a múlt tapasztalatait vagy emlékeit tárgyalja. 1998. július 20-án jelent meg az album negyedik és utolsó kislemezeként.
A kislemez kiadása többször elmaradt, és ezt rosszul népszerűsítették, befolyásolta Geri Halliwell távozása a Spice Girls-től, valamint a Spiceworld Tour későbbi folytatása a többi taggal. A dal vegyes kritikákat kapott a zenekritikusok részéről, megosztó véleményeket szerzett a produkcióról, és összehasonlításokat gyűjtött össze Madonna korai műveivel. A langyos kritikai fogadtatás ellenére a dal kereskedelmi sikert aratott. A brit Singles Chart tetején debütált, ezzel a csoport hetedik helyezettje lett az Egyesült Királyságban, és két hétig maradt a pozícióban. Azóta platina minősítést kapott a British Phonographic Industry (BPI) által. A dal Európa többi, valamint Kanada és Óceánia zenei listáján sikeres volt.
Steve Box rendezésében egy kísérő videoklipben a csoport stop motion animációja szerepel tündérként, és öt hónapig tartott a elkészítése. A videó hónapokkal ezelőtt, Halliwell távozása előtt készült, és mint ilyen, szerepel benne és a kísérő műveken. A "Viva Forever" volt a Spice Girls utolsó dala, amelyet kvintettként adtak elő a televízióban, és az első dal, amelyet kvartettként adtak elő.

Írás és inspiráció - A "Viva Forever" volt az egyik utolsó dal, amelyet a csoport a Spiceworld számára írt. 1997 nyarának végén írták, miután a Spice World film forgatása befejeződött. Eredetileg "Obrigado" címmel, ami portugálul köszönetet jelent, később átnevezték. A dalt a Spice Girls írta Richard "Biff" Stannard és Matt Rowe dalszerző csapattal.Később megerősítették, hogy a dalszövegeket elsősorban Geri Halliwell írta. A dal témájának inspirációja a nyári romantika ötletéből származott a spanyol Földközi-tenger partján fekvő Costa Brava vagy Costa del Sol nyaralása alatt, és azok az emberek, akikkel a csoport ezen ünnepek alatt találkozott. Emma Bunton megjegyezte a dalírás folyamatát: "Amikor leültünk megírni, ünnepi románcokról beszélgettünk, szóval ez jött ki a stúdióban. Nem hiszem, hogy valaha is volt romantikus romantikus szerelmem, de találkoztam olyan emberekkel, akiket soha nem felejtek el. Olyan sok emberrel találkozol, és kedves vagy furcsa vagy romantikus élményeket élsz meg velük, és soha nem felejted el őket, igaz?"

- Ennek a videónak az ötletét Geri távozása kényszerítette, és bizonyos értelemben a 1998 nyarán kialakult szoros ütemezése is, ami nem hagyott időt arra, hogy leforgassanak egy videót, amelyben az igazi lányok jelentek meg. Ezért találták ki a babákat.
- Ha Geri nem ment volna el, a lányok többször is kijelentették, hogy a dal videoklipjét a granadai Alhambrában akarják leforgatni.

CD1
VIVA FOREVER (radio edit)
VIVA FOREVER (Tony Rich Remix)
VIVA FOREVER (Tony Rich Instrumental)
VIVA FOREVER (video)
CD2
VIVA FOREVER (radio edit)
WHO DO YOU THINK YOU ARE (live in Birmingham)
SAY YOU'LL BE THERE (live in Birmingham)

Videó

NEVER GIVE UP ON THE GOOD TIMES Az album negyedik és utolsó kislemezeként akarták megjelentetni a dupla A-oldali kiadásban a „Viva Forever” -nel. Halliwell csoportból való távozása miatt azonban a tervet selejtezték. Ehelyett a „Viva Forever” egyedül jelent meg 1998. július 20-án.

DENYING Eredetileg még 1998. novemberében jelent volna meg, mint a turné össze foglalóként, valamint a megjelenő DVD előzeteseként, de miután Geri kilépet, mint sok mindent, ezt is törölték. Eredetileg “Ain’t Fooling Nobody”-nak hívták, amint azt Andy Watkins egy Twitter-bejegyzésben mutatta be, a Spiceworld demonstrációs CD-jén található fotóval 2013-ban.