Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Greatest Hits

  • Megjelenés: 2007. November 7.
  • Felvételek: 1995-2000, 2007. Február
  • Műfaj: Pop, R&B
  • Hossz: 55:21
  • Kiadó: Virgin Records
  • Producerek: Richard Stannard, Matt Rowe, Absolute, Rodney Jerkins, LaShawn Daniels
  • Albumok: Spice - SpiceWorld - Forever
  • Kislemezek az albumról: Headlines (Friendship Never Ends)

GREATEST HITS az angol Spice Girls lánycsoport legnagyobb slágere. Fizikai kiadást kapott egész világon 2007 novemberében, kivéve az Egyesült Államokat, ahol 2007. november 6-án korlátozott kiadást kapott a Victoria's Secret-en keresztül, teljes kiadását pedig 2008. január 15-én. Ez volt az első albumuk, amely hétben jelent meg. éve, és egy kísérő világkörüli turné támogatta. Az album 2007 végére 1,7 millió példányban kelt el, és abban az évben a világ legtöbbet eladott lánycsoportja volt. 2012 augusztusában, a Spice Girls 2012-es londoni nyári olimpián való fellépése után az album újra bekerült az első tíz, húsz és harminc legnagyobb listára világszerte, beleértve az Egyesült Királyságot, az Egyesült Államokat, Új-Zélandot és Ausztráliát.
Az album egyetlen kislemeze, a "Headlines (Friendship Never Ends)" október 23-án jelent meg a rádióban, míg digitálisan november 5-én, kereskedelmi forgalomban pedig 2007. november 19-én jelent meg. Azt is meghirdették, hogy 2007-ben a Children in Need jótékonysági kislemez. A kislemeznek sikerült eljutnia a brit fizikai egyesek listájának harmadik helyére.

Háttér 2001-ben, mikor szétváltak, utána minden évben pletykáltak egy válogatás lemezről, amin Geri nem szerepel, de hivatalosan csak 2005. júniusban erősítették meg, amit Melanie B miatt valósult meg. 2007-ben ismét pletykák keltek fel a csoport újraegyesítéséről. Melanie Chisholm kommentálta a pletykákat, mondván: "A pletykákban először van valami igazság ... ez megtörténhet", de ez csak egy "nagyon rövid időtartamra ... egy utolsó búcsú" és köszönetet mondana. a rajongóknak.  Azt is hozzátette, hogy amikor az a döntés született, hogy csoportosulnak-e vagy sem, az énekes volt az utolsó, aki döntést hozott, mivel félt, hogy nem tehetjük meg újra. Életem furcsa ideje volt, sok személyes dolog, hogy átjuthassunk a Spice Girls után ".
2007. június 28-án a csoport sajtótájékoztatót tartott az O2 Arénában, hogy végül feltárják újraegyesítési szándékukat.  A konferencia során a csoport megerősítette a 2007. december 2-án Vancouverben kezdődő világméretű koncert turnéjának szándékát. A túrné 11 kontinensen belül hat kontinenst fed le. "Ismét fűszeres lány akarok lenni. Olyanok vagyunk, mint a nővérek, és megvannak az érveink, de a nap végére újra összeállunk" - mondta Emma Bunton, miközben Chisholm megjegyezte, hogy a turné "megfelelő jó búcsú lesz. rajongóinknak ". Victoria Beckham azt is kifejtette, hogy "Ennek fő oka a gyerekeimnek van - így láthatják, hogy anya mit csinált régen." Állítólag 10 millió fontot kaptak a találkozásért.

Megjelenés Az album többféle formátumban jelent meg, beleértve a bónusz DVD-ket és CD-ket tartalmazó verziókat is. A limitált kiadású dobozos készlet tartalmazza a normál kiadású CD-t, egy karaoke CD-t, egy remix CD-t, egy DVD-t a csoport zenei videóiból, az egyes Spice Girl egyedi képeslapjait és egy barátsági karkötőt, amelyen a Spice Girls felirat szerepel. Az Egyesült Államokban az albumot eredetileg csak a Victoria's Secret üzleteken keresztül adták ki, beleértve a "Wannabe", a "2 Become 1" és a "Spice Up Your Life" három letölthető remixjét - mondta Simon Fuller, a csoport menedzsere. "Örülök, hogy együtt dolgozhatok a Victoria's Secret-szel a Greatest Hits albumon, és üdvözlöm a marketing innovatív megközelítését". Az album ugyanazon a napon jelent meg digitálisan az iTunes Store-on keresztül. Az album országszerte, 2008. január 15-én jelent meg. Az Egyesült Államokban a Billboard listájának felülvizsgálata ellenére meghatározták, hogy az exkluzív kiskereskedők által eladott albumok szerepelhetnek a Billboard 200 listáján. A Greatest Hits több mint 600 000 példányban kelt el a Victoria's Secret üzletekben, de nem volt jogosult a listára. 2007. november 13-i hét, mivel a Victoria's Secret nem volt engedélyezve a SoundScan használatával.

Grafika A Greatest Hits művei a csoport hivatalos honlapján jelentek meg 2007 augusztusában. A bejelentés szerint a csoport mind részt vett a tervezésben, és elégedett volt az eredménnyel. 1 000 000 font értékű ékszerrel kirakott logóval rendelkezik, amely tiszteleg debütáló albumuk, a Spice (1996) előtt. Az ékszereket David Morris tervezte, és minden levél a csoport egy tagját képviseli. Az "S" borostyánból készült és Victoria Beckhamet ábrázolja; a rubin rózsaszínű "P" Emma Bunton; Melanie C "I" betűje gyémántból készült; Geri Halliwell a "C", zafírkövekből készül, a smaragd "E" pedig Melanie B. Egy forrás szerint valami egyszerűt és stílusosat akartak, és ez az egyik legdrágább albumborító, amit valaha készítettek.

Kritikus válasz Stephen Thomas Erlewine, az AllMusic munkatársa azt írta, hogy az albumon szereplő dalok "pontosan úgy öregedtek, mint gondoltátok". Az IGN munkatársa, Spence D. a Greatest Hits-t idézte, mint "nagyjából azt, amire számíthatna". A The Daily Collegian egyik írója szerint a legnagyobb sláger-összeállítás "megmutatja nekünk, hogy amikor ez az öt nő énekel, félelmetesnek hangzik", miközben azt is megjegyzi, hogy tagjai "megváltoztak az idejüktől távol, de a a Spice Girls ugyanaz marad, mint mindig ".  Talia Kraines, aki a BBC Music-nak írt, pozitívan értékelte véleményét, mondván, hogy "ha egyike voltál a Spice Girls sok gyűlölőjének a nap folyamán, akkor ez a CD nem fogja meggondolni őket. De ha minden mozdulatukat figyelve nőttem fel, akkor ez a nosztalgia egy szelete, amely csodával határos módon ma is frissen hangzik ". Nick Levine, a Digital Spy weboldaláról megjegyezte, hogy "a csoport három albumának egyikében sem volt hiányzó töltőanyag, és a kislemezek általában a legjobb dalaik voltak, így a Greatest Hits nagyon örvendetes kiegészítője a zenekar kánonjának".
Az NME vegyes kritikát adott az összeállításnak, és kijelentette, hogy "ennek a felkészülésnek a felénél az éri el, hogy a Spice Girls milyen drámai módon veszítette el a cselekményt", miközben megjegyezte, hogy az olyan dalok, mint a "Say You'll be There" és a "Goodbye", "remek dalok" bármely korban ". A San Francisco Chronicle Aidin Vaziri a következőket kommentálta: "Miután egy túláradó kifutott a kapun olyan finom poptakarmányokkal, mint a" Wannabe "és a"Say You'll be There", a szörnyetegek félelmetesen rosszul mennek. Hirtelen Ginger eltűnik, beindul az öntudat, és a lányok elkezdik játszani a Destiny's Child felzárkóztatását, olyan dalokat használva, amelyek az adott zenekar válogatásának hangzanak. A San Antonio Current kritizálta szólózanukat, és annak az oknak nevezte őket, hogy miért nem voltak sikeres szólókarrierjük, és megjegyezte, hogy "akkor nem meglepő, hogy a Spices a legjobban a névtelen diszkó környezetében szól "Who Do You Think You Are"," Stop "és" Spice Up Your Life ".  Criag Mathieson a The Age című újságból azt mondta: "A sikertelen harmadik albumukkal, a Forever-rel, amely áttekinthetővé vált, az első két lemezükről szól", miközben hozzátette, hogy "bemutatkozó kislemezük, a Wannabe továbbra is lelkes javaslat", és "a sok ujjú fotó lehetővé teszi, hogy összehasonlítsa a plasztikai műtét előtti és utáni megjelenését ". Darcie Stevens (The Austin Chronicle) az albumnak az öt csillagból egyet adott, és azt mondta: "Tizenöt dal a lány erejéből, hátha nem elég az első alkalom".

Kereskedelmi teljesítmény A csoport szülőföldjén, az Egyesült Királyságban az album az első helyet érte el, és az Egyesült Királyság Albumlistájának második helyét érte el, Leona Lewis szelleme 300 000 példánnyal verte meg. A mai napig meghaladta a 400 000-et az országban. Annak ellenére, hogy hiányzott az Egyesült Királyság első számú száma, sikerült a csoport első számú albumává válnia Ausztráliában, és ott platina minősítést kapott (több mint 70 000 darabos szállítás esetén). A fentiekben említett okok ellenére annak ellenére, hogy az Egyesült Államokban a Victoria's Secret áruházakban több mint 600 000 példányt adtak el, az album alig jutott a Billboard 200 első százába, és ezzel a 93. helyet érte el. Másutt az album Írország 3. helyén tetőzött, Új-Zélandon a 15. helyen áll, és Olaszországban a legjobb 20, Svédországban és Németországban az 50 legjobb, Svájcban, Ausztriában és Hollandiában pedig a 75 legjobbat sikerült elérnie. Az album bekerült a Billboard által kiadott European Top 100 Albums toplistán a top 10-be. 2012 augusztusában, a Spice Girls 2012-es londoni nyári olimpián való fellépése után az album újra bekerült az első tíz, húsz és harminc legnagyobb listára világszerte, beleértve az Egyesült Királyságot, az Egyesült Államokat, Új-Zélandot és Ausztráliát.
2019 júniusában a Greatest Hits album Double Double platina minősítést kapott 600 000 eladással az Egyesült Királyságban. 2020 augusztusában az albumot Gold minősítéssel igazolta az IFPI Denmark, 10 000 eladással.

Kislemez Az album egyetlen kislemeze, a "Headlines (Friendship Never Ends)" október 23-án jelent meg a rádióban, míg digitálisan november 5-én, kereskedelmi forgalomban pedig 2007. november 19-én jelent meg.  Azt is meghirdették, hogy 2007-ben a Children in Need jótékonysági kislemez. A Spice Girls tagja, Geri Halliwell a dalt "nagy szerelmes dalnak" és "Spice Girl klasszikusnak" nevezte. A "Headlines (Friendship Never Endds)" az Egyesült Királyság 11. helyén tetőzött. A kislemeznek azonban sikerült eljutnia a brit Physical Singles Chart harmadik helyére.

Promóció 2007 novemberében a csoport közel egy évtizede először lépett fel együtt a 2007-es Victoria's Secret divatbemutatón, amelyet a kaliforniai Los Angelesben rendeztek meg. A katonai témájú ruhákba öltözött csoport a "Stop" és a "Headlines (Friendship Never Ends)" előadásokat adta elő egy háttérpályához hasonlítva, óriási csillogó fények előtt, amelyek a háttérben "Spice" -t írták ki. A dal szalaggal felvett előadása, amely szinkronizálja a dalokat, kék tengerészruhába öltözve, 2007. november 17-én került adásba a Children in Need 2007 maratonra. Ezen felül a "2 Become 1" -et adták elő a Strictly Come Dancing című brit televíziós műsor ötödik évadjának fináléjában. Bob Smeaton filmrendező hivatalos dokumentumfilmet rendezett a viszontlátásról. Spice Girls: Giving You Everything címet viselte, és először az ausztrál Fox8-on sugározták 2007. december 16-án, majd a BBC One követte az Egyesült Királyságban, december 31-én.
2007. június 28-án a csoport az O2 Arénában sajtótájékoztatót tartott, melyben kiderült, hogy újra össze akarnak indulni és turnéra indulnak. Honlapjukon bejelentették a Spice Girls visszatér turnéját, amely 2007. december 2-án kezdődik Vancouverben. A turné első londoni időpontjának jegyértékesítése 38 másodperc alatt elfogyott. Beszámoltak arról, hogy csak az Egyesült Királyságban több mint egymillióan, világszerte pedig több mint ötmillióan jelentkeztek a jegyszavazásra az együttes hivatalos honlapján. Tizenhat londoni dátumot adtak hozzá és adtak el. Az Egyesült Államokban Las Vegas, Los Angeles és San Jose show-műsorai is elkeltek, ami további dátumokat kért. Bejelentették, hogy a Spice Girls dátumokat fog játszani Chicagóban, Detroitban és Bostonban, valamint további dátumokat New Yorkban, hogy lépést tartson az igényekkel. Az első kanadai koncerten 15 000 fős közönségnek adtak elő húsz dalt énekelve, és összesen nyolcszor változtattak. 2008. február 1-jén bejelentették, hogy személyes és családi elkötelezettségük miatt turnéjuk 2008. február 26-án Torontóban véget ér, ami azt jelenti, hogy Pekingben, Hongkongban, Sanghajban, Sydneyben, Fokvárosban és Buenos Airesben a turné dátumát törölték.

The Return of the Spice Girls Volt a Spice Girls brit lánycsoport harmadik koncert turnéja. Ez a turné volt a csoport első turnéja a 1999-es, Christmas in Spiceworld, és 1998 májusától, a Spiceworld Tour alatt az első eredeti felállásban. A turné becslése szerint meghaladta a 70 millió USD-t, és 107,2 millió USD-t produkált jegyértékesítésben és kereskedelemben. A turné a 8. legmagasabb bevételt hozó koncertturné volt. A londoni The O2 Aréna 17 éjszakás eladási standja az év legjobban bevált eladása volt, 33,8 millió dollárt és 256 647-et nyert el, elnyerve a 2008-as Billboard Touring Award-ot Boxscore.

Dallista

# Dal Szerző(k) Producer(ek) Hossz
01 Wannabe - Album: Spice (1996) SpiceGirls
Richard Stannard
Matt Rowe
Richard Stannard
Matt Rowe
2:52
02 Say You'll be There - Album: Spice (1996) SpiceGirls
Eliot Kennedy
Jonathan Buck
Absolute 3:55
03 2 Become 1 (Single Version) - Album: Spice (1996) SpiceGirls
Richard Stannard
Matt Rowe
Richard Stannard
Matt Rowe
4:00
04 Mama - Album: Spice (1996) SpiceGirls
Richard Stannard
Matt Rowe
Richard Stannard
Matt Rowe
3:45
05 Who Do You Think You Are - Album: Spice (1996) SpiceGirls
Andy Watkins
Paul Wilson
Absolute 3:45
06 Move Over - Album: SpiceWorld (1997) SpiceGirls
Clifford Lane
Mary Wood
Richard Stannard
Matt Rowe
2:46
07 Spice Up Your Life - Album: SpiceWorld (1997) SpiceGirls
Richard Stannard
Matt Rowe
Richard Stannard
Matt Rowe
2:54
08 Too Much - Album: SpiceWorld (1997) SpiceGirls
Andy Watkins
Paul Wilson
Absolute 3:55
09 Stop - Album: SpiceWorld (1997) SpiceGirls
Andy Watkins
Paul Wilson
Absolute 3:26
10 Viva Forever - Album: SpiceWorld (1997) SpiceGirls
Richard Stannard
Matt Rowe
Richard Stannard
Matt Rowe
4:10
11 Let Love Lead the Way - Album: Forever (2000) MelanieChisholm
EmmaBunton
MelanieBrown
VictoriaBeckham

LaShawn Daniels
Fred Jerkins III

Rodney Jerkins
Harvey Mason
Rodney Jerkins
Robert Smith
4:15
12 Holler - Album: Forever (2000) MelanieChisholm
EmmaBunton
MelanieBrown
VictoriaBeckham

LaShawn Daniels
Fred Jerkins III
Rodney Jerkins
Rodney Jerkins 3:56
13 Headlines (Friendship Never Ends) SpiceGirls
Richard Stannard
Matt Rowe
Richard Stannard
Matt Rowe
3:56
14 Voodoo SpiceGirls
Richard Stannard
Matt Rowe
Richard Stannard
Matt Rowe
3:11
15 Goodbye - Album: Forever (2000) MelanieChisholm
EmmaBunton
MelanieBrown
VictoriaBeckham

Richard Stannard
Matt Rowe
Richard Stannard
Matt Rowe
4:35

 

Cikkek

Dalszövegek

2021.01.06

 

Kislemezek

2021.01.06