Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Scream If You Wanna Go Faster

  • Megjelenés: 2001. Május 14.
  • Felvételek: 2000. Május - 2001. Január
  • Műfaj: Pop, Dance-pop, Pop-rock
  • Hossz: 46:55
  • Kiadó: EMI
  • Producerek: Rick Nowels, Gregg Alexander, Absolute, Stephen Lipson
  • Előző Album: Schizophonic (1999)
  • Következő Album: Passion (2001)
  • Kislemezek az albumról: It's Raining Men - Scream If You Wanna Go Faster - Calling

SCREAM IF YOU WANN GO FASTER Geri Halliwell brit énekesnő második stúdióalbuma, amelyet 2001. május 14-én adott ki az EMI Records. A két évvel ezelőtti Schizophonic című szólóalbumának kereskedelmi sikereit követően az énekesnő elkezdett dolgozni a nyomon követésen olyan producerekkel, mint Gregg Alexander, Rick Nowels, Stephen Lipson, valamint korábbi munkatársaival, az Absolute duóval. Az album Halliwellt görkorcsolyán ábrázoló, az autó hátuljába tartó alkotását kritizálták a közlekedésbiztonsági szervezetek, akik szerint az énekesnő rossz példát mutat a gyerekeknek.
A Scream If Wanna Go Faster általában negatív kritikákat kapott a zenekritikusoktól, akik kritizálták az album produkcióját és szövegét, valamint Halliwell hangtartományát. Kereskedelmi szempontból mérsékelt sikert ért el, eljutva az első tízbe Görögországban, Olaszországban és az Egyesült Királyságban, miközben a Brit Fonográfiai Ipar (BPI) arany minősítést kapott, és ez utóbbi régió 2001-es 127. legjobban eladott albuma lett.
A Scream If Wanna Go Greaster népszerűsítése érdekében Halliwell kiterjedt turnéra indult az Egyesült Királyságban és Európában, olyan televíziós műsorokban lépett fel, mint a Top of the Pops, valamint olyan fesztiválokon, mint a Party in the Park és a Popkomm. Az album három kislemezt is szült. "It's Raining Men" vezető kislemeze sikeres volt, és elérte az első helyet az Egyesült Királyság Singles Chartjában. A kislemezek követése - a címadó dal és a "Calling" - azonban nem ért el ugyanazt a sikert, az Egyesült Királyságban a nyolcadik, illetve a hetedik helyen tetőztek.

Háttér 1999-ben, a Spice Girls elhagyása után, Halliwell kiadta debütáló Schizophonic szólóalbumát. Három kislemeze - "Mi Chico Latino", "Lift Me Up" és "Bag It Up" - elérte az első helyet az Egyesült Királyság Singles-listáján. Maga az album is sikeres volt, a British Phonographic Industry (BPI) dupla platinalemeznek minősítette, az Amerikai Record Industry Association (RIAA) pedig aranynak minősítette. 2000-ben kezdett dolgozni a második albumán, együttműködve az előző albumot produkáló Absolute produkciós csapattal, valamint olyan új producerekkel, mint Gregg Alexander, Rick Nowels és Stephen Lipson. Alexanderrel együtt Los Angelesben dolgoztak. Halliwell a Nowels-szel végzett munkát "szégyenteljes élményként" jellemezte, és kifejtette:
"Soha nem találkoztam senkivel, aki még erőszakosabban tudta volna elvégezni a dolgokat a stúdióban, mint én, de Ricket valóban hajtotta, és nagyon keményen megdolgozott. A munkanap tízkor kezdődött, és addig tartott, amíg meg nem volt elégedve, még akkor sem, ha hajnali egy vagy kettő. A dalszerzési módszere egyszerű volt. Leültetett a stúdiójába egy zsámolyra, és csak szólt, hogy énekeljek. Az általam kitalált szavakat és dallamokat használta fel egy dal felépítésében. még mindig nagyon bizonytalan a tehetségem iránt, de Rick írási stílusa a határaimig feszített. Kemény feladatkezelő volt, de mindig hálás leszek neki, ahogy a munka folyt. Nagyszerű barátok lettünk. Nagyon megerőltető volt."
Halliwell szerint a Scream If You Wanna Go Faster különbözik az előzőtől, mert "sokkal kreatívabb utat tett meg, minden részletet feltártam. Ebben az albumban kezdtem rájönni, hogy hiteles művész vagyok, aki képes dalokat írni csináld jól. Azt is leírta, hogy az album "fényes és színes, de mélyebb értelem van alatta, ha érdekel és a megjelenés mellett dönt. Némelyik mély, mint a tócsa, egy része feneketlen gödör, mint egy kút ". Az énekesnő kifejti, hogy szerinte az album jobb, mint az előző.

Grafika Az album műve Halliwellt görkorcsolyán ábrázolja, egy Cadillac hátulján tartva. A közlekedésbiztonsági kampányolók azt állították, hogy a kép rossz példát mutat a gyermekek számára, és életüket veszélyeztetheti. Jane Eason, a Királyi Baleset-megelőzési Társaság munkatársa szerint "nagyon felelőtlen magatartásnak" tűnik az énekesnőtől. Kifejtette: "Nagyon aggódunk amiatt, hogy a gyerekek görkorcsolyával, mikro robogókkal vagy gördeszkákkal játszanak bárhol az utak közelében, és ne felejtsük el, hogy az autók hátuljára akaszkodunk". Megismételte, hogy sok problémájuk van, amikor hasonló trükköket használtak egy filmből a Vissza a jövőbe franchise. Végül elmondta, hogy tekintettel arra, hogy Halliwellt hónapokkal az album megjelenése előtt eltiltották a járművezetéstől, úgy találta, hogy "nagyon helytelen neki ösztönöznie az ilyesmit". Mary Williams, a Brake közúti közlekedésbiztonsági szervezet hasonló érzéseit vallotta, kijelentve: "Geri Halliwell egy ikon a kisgyermekek számára, és az az aggodalmunk, hogy a gyerekek kísértést éreznek majd a lemásolásával. Reméltem volna, hogy Gerinek és tanácsadóinak lett volna egy kis előrejelzés az ilyen üzenet lehetséges következményeiről ". Halliwell szóvivője elképesztőnek találta, hogy a borítót olyan komolyan vették, mivel azt csak "fényes, szórakoztató képnek" szánták. A hátsó borítóképen Halliwell felvette a dalt a megafonon keresztül. Az albumhüvely egyes dalszövegei rámutatnak arra, hogy a dal "a szívért", "szexi", "hogy mozogjon" vagy "az elme érdekében"

Kritikus fogadtatás Screm If You Wanna Go Faster, általában negatív értékeléseket kaptak a zeneújságíróktól. Christian Ward az NME-től a csillagok egyike a tízből, és megjegyezte, hogy a Scream If You Wanna Go Faster volt a hangja annak, hogy "Crisis Spice visszatért egy olyan popklímába, amelyben a Schizophonic után kellett volna uralkodnia", és Halliwell "soha" értsd jól, ami egy ideig Sarah Fergusonhoz hasonlóan szánalmas varázsának része volt. Most már nincs fogalma. Liza Minnelli, a 21. századi pop népszerűsítése érdekében megkerülte az érdekes dolgokat és egyenesen a saját Muppettjeihez ment Manhattanbe ". A entertainment.ie webhely az öt csillag közül az egyiket is megadta, miközben megjegyezte, hogy az album "nem elhanyagolt katasztrófa volt: Gerinek kötelességtudóan jár a rock, a reggae, a disco és a rap, mind ugyanolyan felszínes, nem meggyőző és azonnal felejthető." gyengék, a dalok formulák, és az album egésze unalmas, irritáló rendetlenség ". Egy másik negatív kritika érkezett Caroline Sullivan-tól, a The Guardian újságtól, aki azt mondta, hogy "átgondolt" pillanataiban is "elsüllyeszti a [gyártósoros hangzása és Halliwell korlátozott hatótávolsága".
Alison Jones, a Birmingham Mail írója úgy jellemezte az album dalait, hogy azok "a szelídtől a nem annyira rosszig csengenek", és megjegyezte, hogy "ennek az albumnak az a nyomasztó benyomása, hogy az összes szöveget a kis könyv segítségével írták. közhelyekből adódó rezonanciát és érzelmi mélységet adva nekik egy vagyoni süti tartalmát ". Ian Sturgess, a Daily Mirror munkatársa megjegyezte, hogy Halliwell "mindent elkövetett, hogy olyan lemezt készítsen, amely gúnyos, tiszteletlen és elárasztja a" n "piszkos hozzáállást, de ez messze elmarad a céltól".
Lisa Oliver, a Dotmusic weboldala vegyes kritikát adott az albumról, miközben azt mondta, hogy a Scream If You Want To Go Faster "soha nem lesz olyan alaplemez, amely megváltoztatja az életedet, és visszatérhet újra és újra. De ez egy olyan album, amelyet boldogan boppolhatsz részeg és együtt énekelhetsz a tüdőd tetején egy részeg este alatt. Ennél többet nem igazán kérhetsz egy poplemezről ". Jose F. Promis, az AllMusic munkatársa pozitívabb volt, megjegyezve, hogy néhány unalmas pillanat ellenére az album "sokszínű, felemelő és végig szórakoztató volt - csak a legkeményebb és legcinikusabb hallgató lenne képtelen megtalálni a számot, hogy megütje a lábát. hogy ". A Srcream If You Wanna Go Faster felkerült a Gigwise 2000-es évtized legrosszabb albumainak listájára.

Diagram teljesítménye Az Egyesült Királyságban a Scream If You Wanna Go Faster első megjelenési napján 9000 példányt adott el, és bár várhatóan elérte az első három helyet, az album az ötödik helyen debütált a brit albumlistán. 2001. május 21-én, az első héten körülbelül 22 000 példányt adtak el. 16 hete maradt a listán, és 2001-ben a 127. legjobban eladott album lett az Egyesült Királyságban. Az albumot a brit fonográfiai ipar (BPI) arany minősítéssel látta el. Európa-szerte a Scream If You Wanna Go Faster, mérsékelt sikert ért el. Ausztria, 2001. június 3-án a 43. helyen debütált, két héttel később érte el a 30. csúcsot. Hasonlóan Németországban az album a 29. helyre került az albumlistán. Több sikert ért el Görögországban és Olaszországban, elérve az ötödik, illetve a nyolcadik helyet. Halliwell szerint az album alacsony eladásai "csalódást okoztak neki". Annyira büszke voltam a lemezre, hogy szerettem volna elismerni az elért haladásomat. A kinézete azonban nem is ment hogy meghallgassák ".

Promóció A Scream If Wanna Go Faster népszerűsítése érdekében széles körű turnéra indult az Egyesült Királyságban és Európában. Az album több számát olyan televíziós műsorokban adta elő, mint a Top of the Pops, és olyan fesztiválokon, mint a Festivalbar, Party in the Park,  és a Popkomm. Halliwell 2001 júliusában fellépett az éves divateseményen, a római Donna Sotto le Stelle-n, hogy népszerűsítse az albumot. Az előadás felénél a Spanyol lépcsőnél ugrott be a Fontana della Barcacciába. Az énekesnő azonban feldühítette a helyieket, és az olasz rendőrség pénzbírsággal sújtotta, akik szerint az énekesnőt 320 font pénzbírsággal sújtják: "Bűncselekmény a város szökőkútjaiba ugrani, és a helyiek érzik, miért engedhetik meg neki, hogy megússzák. Halliwell erre azt válaszolta, hogy "Az olaszok azt mondták, hogy meg tudom csinálni".

Producerek Az album producerei Nick Rowells, Stephen Lipson és Absolute voltak és számos európai és amerikai szövegíró is közreműködött a munkában. De mindegy, mennyien és kik segítettek, a végtermék összetéveszthetetlenül Geri: a szöveg, a zene, az előadás,a videók, még a lemezborító is az ő kreativitását és személyiségét tükrözi.

Oman Tour Ez volt Geri Halliwell első turnéja 2001 novemberében az Ománi Szultanátusban, csak két hivatalos dátummal. Az előadásokat a RAF katonáinak - a Királyi Légierőnek - tartották a brit edzőtáborban a sivatagban. A Combined Services Entertainment jótékonysági szervezet meghívására Geri Halliwell, az ENSZ nagykövete vállalta a nonprofit turnét, azzal a céllal, hogy szórakoztatást hozzon a brit katonáknak. Az énekes, aki egy muskotályi szállodában szállt meg, ugyanazokon a napokon lépett fel, mint az Ománba látogató Steps és Bobby Davro humorista.

Dalok az albumról

  • Scream If You Wanna Go Faster (Ordíts ha gyorsabban akarsz menni) - A cím már megvolt még mielőtt a számot írtam volna. Egyszerűen csak beugrott a fejembe – ez sokszor megtörténik. Arról szól, hogyan tudunk a hangulatunkon változtatni, az adrenalint felgyorsítani. Mindannyian kergetünk valamit, amitől szerintünk majd rendbe jövünk, legyen az a szex, a bevásárlás, sportautók vagy bármi más. Rick Nowells-sel írtam ezt a számot és egyszerűen egy hullámhosszra kerültünk. Tényleg a magáévá tette a gondolataimat. Éppen Led Zeppelint hallgattam és dúdolgatni kezdtem: ’Give me some give me some gasoline.’ A dal egyben bevezeti az album egyik fő témáját, a gyermeki lelket, azt a kreatív, játékos lényt, aki mindannyiunkban lakozik. Én is csak egy nagy gyerek vagyok, mint mindannyian és ezt nem akarom elveszíteni. Mindig lehetünk játékosak. szerintem a komolytalanság jó dolog.
  • Shake Your Bootie Cutie (Rázd a tested szívi) -  Ezt a dalt Gregg Alexanderral (New Radicals) írtam és valaki azt mondta, ez Gregg első olyan száma, ami nem hangzik New Radicals-osnak. Persze látszik hogy melyik részt ki írta. Ő annyira a bridge én meg annyira a háttér vagyok. Egy Ricky Martin koncert adta az inspirációt. Sokat kertészkedtem miközben írtam a szöveget. Iszonyú sok helyről veszem a szövegeimet anélkül hogy ezt észrevenném. Mint a ’shut up and dance’ sort egy lemezről szedtem, az ’I’m Mr Big, baby can you dig?’-et, pedig Mr Big-től a Sex In The City-ből. Aztán van benne egy rap is, ami meg kicsit Wham!-es. George még nem hallotta, de biztos vagyok benne, hogy nem bánja. Már 16 éves koromban írogattam mondókákat és még mindig a fejemben vannak.
  • Calling (Hívlak) -  Szerintem ez a legjobb dal a lemezen. Nagyon büszke vagyok rá, mert ez az eddigi legfelnőttebb dalom. A dallam nagyon gazdag. Hogy miről szól?… A vágyról, a romantikáról… azt hiszem nagyon romantikus lélek vagyok. Ibizán voltam, a holdat néztem és arra gondoltam, hogy valahol, valaki ugyanúgy a holdat nézi és ugyanazok az érzelmek és vágyak kavarognak benne – a lelki társam. A dal mintha egy kívánság volna. Peter Vetesse-szel írtam, aki zseni a zongorával. Némelyik akkord annyira gyönyörű volt, hogy még tovább ihletett hogy melódiák születhessenek belőle.
  • Feels Like Sex (Szexelni akarsz) - Azt mondtam az ’Absolute Boys’-nak: ’A szexről akarok írni.’ Mert már évek óta senki sem beszélt a szexről. De én valami pozitív üzenetet szerettem volna. A háttér így szól: ’If the mood is rude, then you’ve got the right attitude / you better get down, you don’t have to get undressed / just because it feels like sex.’ (Ha durva a hangulatod és megvan a késztetés, nyugizz le, nem kell levetkőzni csak azért mert szexelni akarsz.) Ismered azt az érzést, amikor kívánsz valakit de magadon tartod a ruháidat? Szerintem ez még szexibb is. Számomra sokkal izgalmasabb azt várni, mi jön most. És persze ez a biztonságos szex.
  • Circles Around the Moon (Körök a hold körül) -  Bármit is olvasok, úgy szívom magamba mint a szivacs. Egyszerre olvastam el mind a négy Harry Potter könyvet és teljesen magával ragadott. Ezt a dalt ez ihlette. Egy szerelmes dal és a nőknek szól. Nőknek írok és a meleg srácok is csatlakoznak. És ha bárki más is velem szeretne jönni, hát úgy is jó. Ez megint romantikus. A szövegeim mindig jelentenek valamit. Néha kissé zavaros, de aztán a következő sor megint kifejező.
  • Love is the Only Light (Szeretet az egyetlen fény) -  Ezt Jorgen Elofssonnal írtuk a konyhámban. Egy kislány szeretett volna egy ’sztárral’ – velem találkozni, de én úgy éreztem, mintha egy angyallal találkoztam volna. Hasonlított Audrey Hepburnre és szív és tüdőátültetésre várt. A dalt akkor írtam, miután párszor találkoztam vele – nagyon megihletett. Erőt éreztem felőle és tisztaság sugárzott belőle. Tudta, hogy csak egy pillanatig van itt és nagyon okos volt. Aztán meghalt, én pedig összetörtem. Mérges voltam Istenre. Megtanultam belőle, hogy nincs hatalmunk. Semmi értelme manipulálni a kapcsolatainkat, a munkánkat vagy bármit – csak úgy győzhetünk, ha nem harcolunk hanem a sorsra bízzuk magunkat.
  • Strenght of a Woman (Egy nő ereje) -  Ezt egy taxi hátsó ülésén írtam Los Angelesben. Ez az iráni sofőr úgy ment mint egy őrült én meg ezt a dalt írtam. Rick Nowells-szel dolgoztam rajta, hogy igazán hatvanas éveknek hangzzon. Azért került az albumra, mert minden benne van az én és a nők kapcsolatáról, ami nagyon fontos. A második versszak így hangzik: ’Hey girl I remember you, you’re not alone because I feel it too… / We’re running out of heroes, a good guy’s hard to find / Mr Perfect Wonderful is not on my mind. / You’ve got to do it.’ (Hé lány emlékszem rád, nem vagy egyedül, mert én is érzem, amit te… egyre fogyatkoznak a hősök, nehéz jó srácot találni, nem kell nekem Mr Tökéletes Csodálatos, nekünk kell véghezvinni.) Mi lányok, mind azt gondoljuk, hogy majd jön egy srác és az majd helyretesz. Élünk, szeretünk és tanulunk, de egyedül nem megy. Nekem sem megy. Szükségem van a női szolidaritásra, ezt már megtanultam, Ez a mi dalunk: a Serenity Sunday Sisterhood
  • Don't Call Me Baby (Ne hívj baby-nek) - Amikor 2000 októberében ezt a számot írtam, nagyon depresszív hangulatban voltam. Ez egy keserédes dal. Lehet, hogy közhely, de mindazt a fájdalmat amit az emberek – férfiak – okoznak nekem, produktív módon használom. Hál’ Istennek megvan ez a képességem. Aztán kijött a Madison szám és lelőtték a poént. Először meg akartam változtatni a címét ’Don’t Kill Me Baby’-re amit viccesnek tartottam, de később úgy döntöttem, meghagyom az eredetit. Az Absolute fiúk csinálták, de én pontosan tudtam, milyen hangzást szeretnék. Hallottam ezt a David Bowie számot a rádióban és azt szerettem volna hogy pont ugyanolyan fanyarul hangzzék, mint az. A Spice Girls ’Stop’-jához én írtam a hátteret és nekem ez a szám egyenes folytatása annak.
  • Lovey Dovey Stuff (Szerelmes Galamb cucc) - Amikor elmentem az Absolute srácokhoz és azt mondtam, hogy szeretnék egy reggae számot, kicsit összehúzták a szemöldöküket. De sok különböző reggae ritmust tanulmányoztam, és aztán találtam egyet, ami működik. A szöveg egyszerű, kedves és intim azokról a dolgokról, amik egy kapcsolatban vannak, de a fiúk és lányok különbségéről is beszél: ’I do smooth and you do rough, I used to think that you at tough – but you are not.’ (Én finom vagyok, te durva, először azt hittem kemény vagy – de nem.)
  • It's Raining Men (Esik az eső emberek) - Imádtam a Bridget Jones-t. Olvastam mind a két könyvet. Tulajdonképpen én vagyok Bridget Jones. Annyian vagyunk ezzel így. Így aztán amikor felkértek, hogy csináljam ezt meg a filmhez, olyan volt mint egy ajándék. Először azt hittem, csak a film zenéje lesz, de aztán meghallották a dalt és azt mondták legyen belőle single. Már készenálltunk, hogy a ’Feels Like Sex’ kerüljön ki első single-ként de ez annyira jó kifogásnak bizonyult, hogy felvehessem a lábszármelegítőket. És élveztem is. Általában ha valaki feldolgozást csinál, az ijesztő szokott lenni, de szerintem ez legalább annyira jó, ha nem jobb mint az eredeti. Steve Lipson remek munkát végzett és imádom a vonósokat. A vokális részen rohamtempóban vágtattunk át, mert sürgősen kellett nekik. Szinte ironikus: egy évig vért izzadtunk az albumommal aztán az első singlem-be meg belerakunk egy összecsapott vokált. A videó is nagyon gyorsan készült. A Fame és a Flashdance dolog az én ötletem volt, mert ezeken nőttem fel. És olyan rendezőket használtunk (Jake & Jim) akik korábban még nem dolgoztak ekkora költségvetéssel, mint mi. Így aztán elég kockázatos volt, de tökéletesen megoldottuk. Szeretek lehetőséget adni tehetséges művészeknek; a Look At Me videómon szerkesztőként dolgoztak velem. Megmutatták nekem mit tudtak csinálni hétezer fontból és teljesen le voltam döbbenve.
  • Heaven and Hell (Being Geri Halliwell) (Pokol és Menny Geri Halliwell-nek lenni) -  Ezt Jorgan Elofssonnal írtam, aki a Love Is The Only Light’-on is dolgozott. Az egyik dal nagyon spirituális, a másik pedig nagyon az egóról szól – nem is lehetne ennél ellentétesebb dolgokat találni. Ő találta ki az alaptémát és a hátteret. Az ő ötlete volt, nem az enyém. Én csak beültem a süketszobába és beszéltem a hírnévről. A tapasztalataimat felhasználva vizsgáltam meg, milyen manapság híresnek lenni. Rob (Williams) imádja. Have a drink – alcoholic. / Grab your coat – shopaholic. / Have a bite – anorexic. / Intelligent? I’m dyslexic. / Feeling happy – Could be gay. / Maybe, not today. / So you think you want to be famous, so you think you want to drive my car / Don’t you know you’ve got to be shameless if you want to be a star? / 15 minutes show me what you’re made of / 15 minutes what are you afraid of? / 15 minutes I’ll show you the trade-off / It’s heaven It’s hell being Geri Halliwell.’ (Igyál egyet – alkoholista, Kapd fel a kabátod – Vásárlásmániás, Harapj valamit – anorexiás, Intelligens? Diszlexiás vagyok. Jól érzed magad – lehet hogy meleg, de nem ma. Szóval híres akarsz lenni, szóval az autómat akarod vezetni, ha nem tudnád arcátlannak kell lenned, ha híres akarsz lenni, 15 perc, na mutasd meg miből gyúrtak, 15 perc, na mitől félsz?, 15 perc megmutatom mi az ára, menny és pokol Geri Halliwellnek lenni.)
  • I Was Made that Way (Így születtem) - Ez a dal a hallgatóságomnak szól. Bevallom, hogy néha rosszkedvű vagyok és visszás, de remélve hogy mindezen ellenére is szeretnek. De egy férfinak, egy partnernek is szól. Nagyon kedves kis dal, ami így szól: ’I’m just like the weather / Never the same / I can’t help it / I was made that way.’ (Olyan vagyok, mint az időjárás, sohasem ugyanaz, de nem tehetek róla, így születtem.) De van egy másik része is, ami ezt mondja: ’when I say goodbye I want to stay’ (amikor elköszönök, még maradni szeretnék.) Mind ilyenek vagyunk. Néha nem tudom kimondani, amit valóban gondolok – nemet mondok, de igent gondolok. És remélem a többi nő is azonosulni tud ezzel

Dallista

# Dal Szerző(k) Producer(ek) Hossz
01 Scream If You Wanna Go Faster Geri Halliwell
Rick Nowels
Rick Nowels 3:38
02 Shake Your Bootie Cutie Geri Halliwell
Gregg Alexander
Rick Nowels
Gregg Alexander
Rick Nowels
4:02
03 Calling Geri Halliwell
Peter John Vettese
Stephen Lipson 4:25
04 Feels Like Sex Geri Halliwell
Andy Watkins
Paul Wilson
Tracy Ackerman
Absolute 3:29
05 Circles Round the Moon Geri Halliwell
Andy Watkins
Paul Wilson
Tracy Ackerman
Absolute 3:59
06 Love is the Only Light Geri Halliwell
Stephen Lipson
Jorgen Elofsson
Stephen Lipson 3:26
07 Strenght of a Woman Geri Halliwell
Rick Nowels
Rick Nowels 4:03
08 Don't Call Me Baby Geri Halliwell
Andy Watkins
Paul Wilson
Absolute 3:42
09 Lovey Dovey Stuff Geri Halliwell
Andy Watkins
Paul Wilson
Tracy Ackerman
Absolute 3:37
10 It's Raining Men Paul Jabara
Paul Schaffer
Stephen Lipson 4:18
11 Heaven and Hell (Bein Geri Halliwell) Geri Halliwell
Geri Halliwell
Stephen Lipson
Jorgen Elofsson
Stephen Lipson 3:35
12 I Was Made That Way Geri Halliwell
Peter John Vettese
Stephen Lipson 4:47

B-Side Dalok

  • Brave New World - Japanese bonus track - Kislemez: It's Raining Men (2001)
  • New Religion - Kislemez: Scream If You Wanna Go Faster (2001)
  • Breaking Glass - Kislemez: Scream If You Wanna Go Faster (2001)
  • Getting Better - Kislemez: Calling (2001)
  • Destiny - Kislemez: Calling (2001)

 

Cikkek

Kislemezek

2021.01.08

 

Dalszövegek

2021.01.08